VērtībasMūsu skolā viss notiek pa īstam – kā dzīvē. Tāpat kā dzīvē, pamatojoties uz līdzšinējo pieredzi, atklājumiem un pārbaudītām hipotēzēm nepārtraukti attīstās un mainās skolas vide, mācīšanās pieeja, tālākā vīzija un vērtības.
Pirmajos piecos skolas gados savā darbībā esam vadījušies pēc vērtībām ” ģimene, attīstība, daba un pozitīvisms”. Augot, attīstoties un mainoties, jūtam, ka mainās arī vērtības, kuras savā ikdienā izjūtam pašlaik un saskaņā ar kurām vēlamies nākotnē pieņemt jebkuru ar skolu, bērniem un mācību procesu saistītu lēmumu. Līdzšinējās vērtības ielikušas stabilus pamatus mūsu skolas vīzijā, mērķī un arī pašlaik netiek nostādītas pretrunā jaunajām. Drīzāk – sāk dzīvi jaunā un svaigā veidolā, atmetot lieko un tiekot papildinātās ar aktuālo. Kopīgās diskusijās skolas vadības, pedagogu un pašu skolēnu starpā pagājušā mācību gada beigās nonākuši pie mūsu plašo vērtību kopsaucoša vēstījuma – MĒS DZĪVOJAM APZINĀTI, AIZRAUTĪGI, ATBILDĪGI! Kāpēc dzīvojam? Jo tādi esam – katru dienu DZĪVOJAM – kādus notikumus pie-dzīvojot, kādus pār-dzīvojot, kādus sa-dzīvojot vai izdzīvojot. Ir dienas, kurās uz-dzīvojam un tādas, kuras no-dzīvojam. Kāpēc APZINĀTI? – jo esam klātesoši šajā mirklī – domājam, lemjam, rīkojamies; mēs izbaudām zināšanu, prasmju un vērtību kopumu, kurš līdz ar mums nemitīgi attīstās un dod iespēju labi dzīvot un justies katru dienu; Kāpēc AIZRAUTĪGI? – jo darām lietas ar prieku – radām, pieredzam, līdzdarbojamies, atklājam un izgudrojam, līdzsvarojot fizisko un intelektuālo slodzi, darbu un atpūtu; Kāpēc ATBILDĪGI? – jo esam paši – brīvi un gudri savās izvēlēs, sadarbojamies un cienām sevi un citus, ar veselīgu pašapziņu, drosmīgi īstenojam savus mērķus. |
PirmsskolaMēs ievērojam katra bērna patreizējo attīstības stadiju, unikālo personību. Nelielās pirmsskolas grupas palielina individualizācijas iespēju, kas ļauj katram bērnam izzināt un pētīt jauno viņam atbilstošā tempā. Grupas vides iekārtojums aktivitāšu centros ļauj veikt individualizāciju bērnam pašam. Mums šķiet svarīgi saglabāt un veicināt bērna dabīgo zinātkāri, rosinot bērnus pašus izdarīt izvēli. Mērķtiecīgi veicinot kritiskā domātāja prasmju attīstību jaunāko bērnu grupās, vecākajās grupā bērni ir gatavi paši izvēlēties pētāmās tēmas, kopā ar pedagogu izvirzīt mācību uzdevumus.
|
PamatskolaPiedāvājam mūsdienīgu un kvalitatīvu izglītību skolēniem līdz 9.klasei. „Mūsdienīga” – bērns iemācās mācīties, meklēt un lietot informāciju, uzņemties atbildību par mācību procesu atbilstoši vecumam, sadarboties. „Kvalitatīva” – bērns prot un lieto iegūtās zināšanas un prasmes gan individuāli, gan sadarbojoties. Mēs ticam, ka skolu beigs personības, kuras spēj mīlēt, cienīt, pieņemt lēmumus, sasniegt savus mērķus, uzņemties atbildību un sadarboties.
|
Mūsu ikdiena
Seko līdzi mūsu ikdienas gaitām un notikumiem Facebook un Instagram kontos.