Norises sākumā skolēni individuāli veic īsu diagnostikas uzdevumu, kurā noskaidro, ko jau zina par skaņu. Tam seko skolotāja stāstījums, ko papildina vizuāli piemēri un vienkārši eksperimenti. Skolēni iegūst vai atkārto pamatzināšanas par to, ka skaņa rodas, veidojas un izplatās.
Norises praktiskajā daļā skolēni strādā pāros vai nelielās grupās. Viņi izgatavo vienkāršu stīgu instrumentu, izmantojot gumijas stīgas un tukšu kasti kā rezonatoru. Darba procesā skolēni izstrādā skici, darba plānu un konstruē instrumentu, izmantojot konstruēšanas un eksperimentēšanas metodi. Pēc instrumenta izveides viņi vēro, kā mainās skaņa, mainot stīgas garumu, spriegojumu un izmantoto spēku. Skolēni secina, ka skaņa rodas no vibrācijām, un analizē, kā rezonators pastiprina skaņu.
Noslēgumā katra grupa demonstrē savu instrumentu pārējiem, īsi pastāstot, kā veidojas skaņa un, kas ietekmē tās stiprumu un skanējumu. Tad tiek veikta refleksija, uzdodot mērķētus jautājumus un rosinot skolēnus formulēt secinājumus. Skolēni izvērtē savu darbu, aizpildot īsu atgriezeniskās saites uzdevumu. Iegūto instrumentu ņem līdzi, lai varētu turpināt eksperimentēt arī mājās.